Olyan jó néha egyedül lenni, elvonulni a világtól, örömben, bánatban elgondolkodni, és érezni, hogy most valami fontosat kell átgondolnom..Bárcsak itt lennél velem!!!!!A vágy az emberi lélek növényzete. Gyökere van, szára, és csúcsán időnként kivirágzik az öröm.....

2011. október 3., hétfő

Kérdés

Azt mondod, látod és azt mondod, érted.
De azt, hogy miért van, mégis újra kérded.
Kerestél, kutattál, s feltártál sok csodát,
De nem találtál többet, mint lábnyomaid porát.
Mert szemeddel mindig a távolt kutattad,
És a célokat mindig másoknak mutattad.
Nem vetted észre, hogy a véletlen csodája
Benned van elrejtve, s nem a nagyvilágban.
Nem. Nincs az útnak vége, csak a tükrön át kell lépni,
Meg kell tanulnod most önmagadra nézni.
Te magad változz, hogy a Titok Örök Fénye
Felragyogjon Benned és felébredjél végre.
Légy a csend mestere, bírd Tudatod szóra,
És a legmerészebb álmaid válnak valóra.


 
Halhatatlanságra ítélve...

...Előtte álltam, dörgő hanggal
Kérdezte, mit tettem, ami jó.

Sokáig tépelődve, fejem lehajtva
Azt feleltem: SZERETTEM.

Miért?

Önzésből, mert szép volt és kellett,
Hogy enyém legyen.

Miért?

Érezni akartam a vágyát,
Ami miattam nőtt az égig.

Miért?

Azt mondta: szeret, imád és
Hogy hiányzom neki.

Mivel bizonyította szerelmét?

Semmivel, csak boldog voltam,
Ha megfogta a kezem és
Amikor rám nézett a
Szemeiben az arcom tükrözött vissza.

S mivel bizonyítottál Te?

Semmivel, csak elengedtem,
Hogy ne érezze többet a fájdalmamat.

Csak ráncolta redős homlokát,
S hosszasan túrva szakállát,
Mindent tudóan hallgatott,
Végül kegyetlen ítéletet alkotott.

Bűneid miatt térj vissza a földre
Élj tovább, törekedj a
Boldogságra, de nélküle,
S akkor beengedlek a felhők közé,
Élhetsz itt békében velem,
Felejtve a halandóság átkait.

Így ítéltettem
halhatatlanságra
Idelenn.
Egyhangú, magányos
Önsajnáltató életem.
Mikor lesz már, hogy feledem
Mennyire szerettek és szerettem?
S a válasz égetve van a szívemen
Nem tudlak nem szeretni...... Kedvesem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése